بازار تولید زغال به عنوان شغلی پر درآمد
نوشته شده توسط : لمون

بازار فروش زغال‌های کبابی همیشه در ایران داغ است ، چون ایرانی‌ها اصولا به کباب علاقه زیادی دارند، اما در رابطه با بازار فروش زغال‌های قلیان نیز با وضعیت این روزهای جامعه و تذکر‌ها و هشدار‌هایی که در رابطه با مصرف بالای قلیان و رواج آن در بین جوانان ایرانی داده می‌شود، نیازی به توضیح نیست که همه‌چیز خوب است و سرمایه‌گذاران کافی است به دنبال تولید ذغال خوب و مرغوب بروند.

تولید زغال از دیر باز در کشور انجام می شود و هر کدام از تولید کنندگان به نحوی کار پخت زغال را انجام می دادند. اما به طور کلی می توان شیوه تولید زغال را به دو دسته تقسیم کرد. روش سنتی و روش صنعتی. 

در روش صنعتی تولید کنندگان دریافتند که می توانند با هزینه ی مکفی،هم میزان تولید هم کیفیت زغال را افزایش دهند.

در روش سنتی به دلیل آلودگی بسیار بالا، هزینه های خرید شلتوک(پوسته ی برنج) و خاکستر، مدت زمان تولید بسیار بالا و همچنین نسبت پایین تولید و احتمال از بین رفتن ذغال ها در اثر خطاهای انسانی و سهل انگاری کارگران مقرون به صرفه نمی باشد.

زمانی که به دنبال تولید کننده کوره زغال باشید، به بیش از 50 سایت متنوع مواجه می شوید که هر کدام سابقه و روزمه مخصوص به خود همراه با کاتالوگ متفاوتی را دارند، اما نکته مهم اینکه با توجه به هزینه بالای دستگاه های تولید زغال و تنوع بسیار بالا، باید بعد از تحقیق و بررسی خرید و سفارش خود را ثبت کنید.

به  لطف خداوند منان، یاری و تلاش بی وقفه مهندسان ایرانی، هم اکنون مفتخریم که در کشور عزیزمان ایران توانسته ایم بستری مناسب را فراهم آوریم تا بدون نیازمندی به کشورهای دیگر توانایی تولید ، توسعه و راه اندازی انواع دستگاه زغال ساز را در داشته باشیم. از مجموعه توانایی ها در ساخت دستگاه های تولیدی می توان به دستگاه زغال ساز چینی ، دستگاه زغال ساز توپی، دستگاه زغال ساز سنتی و صنعتی برای تولید زغال لیمو و سایر گونه ها اشاره کرد.

 





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: